Referenciák

M0 útgyűrű és Megyeri híd (2000 – 2015)

Az M0 útgyűrű első, 6-os út és az M5 autópálya közötti szakaszának építése 1987 – 1990 között épült. Ezt követte 1994-ben az M1 autópályáig történt kiépítés 2×2 sávos autóútként.

A további szakaszok tervezése 2000-ben indult meg. Társaságunk a tervezés munka jelentős szakaszának geotechnikai feladait végezte, illetve a teljes projekt geotechnikai szakági feladatait koordinálta. A tervezési folyamat során a közel 80 km-es pálya szakasz engedélyezési és kiviteli terveit kellett elkészíteni. A teljes útgyűrűn több, mint 100 műtárgy és 20 forgalmi csomópont épült. Külön ki kell emelni a szakaszon levő három Duna híd (Megyeri híd, Hárosi híd, Soroksári Duna ág feletti híd), a Rákos-patak feletti völgyhíd és számos nagy forgalmú út, illetve autópálya hatalmas méretű csomópontjainak tervezési feladatait.

2005-re épült meg M5 autópálya és az M4 autóút közötti, majd 2008. őszére a teljes keleti szektor az M5 és az M3 autópálya között, illetve átadták az M0 Északi szektor 1. szakaszát a közel 2 km hosszú Megyeri Duna híddal együtt.

A legelső M1 és M6 közötti szakasz 2 x 3 sávos pályává történő szélesítése 2015-re készült el.